Heeeeelllooowiiii!

Mondag: Borjade som vanligt 7:30, vilket betyder att jag moste vakna 6:00. Intersession var slut, so den her veckan var det regular school for ungarna. Jag bytte ockso klass, jag var med Mrs. Antonelli's klass. Wiiiiiiii so sota ungar! Skolan borjar 8:30, so jag borjade med att presentera mig for klassen :D o jag visade vart po kartan Sverige log, alla kiids ba wooooow :p. De hade vanliga lektioner typ som idrott, sprok, skriva & lasa, lunch, naturvetenskap & m.m.
Jag ot lunch med barnen & jag trodde att jag skulle fo tinitus.. Damn tenk att vara inne i en cafeteria o allllla barn pratar o (skriker) :P goosh...

Tisdag/Onsdag/Torsdag: Tisdag & Torsdag hade vi exercise, soskont o bara fo springa ner man eter som ett monster her... :P
Skolan gick bra, vissa barn kom fram o kramade mig, vissa barn kom som jag inte kende, <3 Det som e so roligt i skolan e att alla e so different, nogra kommer fron afrika, iran, irak, vietnam, kines, thailand, & soklart amerikanska ungar ockso.. so ingen e lik ngn annan.
Spelade Uno & fotboll ngn dag med ungarna & gungade & hoppa hage :D haha :P trodde jag skulle bli meature her men ikke sa nicke :P

Fredag: Siiiista dagen i praktiken :( .. so saaaaaad.. o gissa vad barnen i klassen som jag var hos hade gjort? Alla barn hade skrivit ett brev o klistrade ett foto po sig o la i ett kuvert till moaii . AWWW so gulliga saker det stod i breven, jag har inte lest alla, tenkte lesa po planet.. men AWW de ba vi kommer sakna dig, tack for att du hjelpte oss i klassen, hoppas att du blir ingenjor (jag sa till de forsta dagen att jag gor i en teknisk skola o vill bli ingenjor). AWW <3
Dessutom gav en larare en sjal till mig, soo friendly de e her!
Po kvellen bytte vi om o duschade o so, vi fixade oss nemligen for halloween party :P forsta halloween party jag gor po :P Jag kledde ut mig till catwomen, HAHA yannii :P sog mer ut som en cat men anyway det va roligt, men alllllllllla kledde ut sig so crazy :S
Hallopartyt skedde po ett hotell, goosh va fint det va, matta overallt o rent stelle liksom.
Soklart e det tevling ockso, o det va en kvinna som kledde ut sig till sno, hon hade en vit klenning med massa snoflingor po, o stora snoflingor som orhenge ockso, hon va riktigt grym!
Killen som kom po andra plats kende min kusin, han hade molat sin kropp helt blott o skulle va typ blueman, tyckte inte han va verd, det fanns andra som va mkt grymmare :P man ska vara liiik ngnting inte bara for att man e halvnaken o molat sin kropp ngn ferg so e man best.
Anyway efter festen ot vi donken & vidare efter det okte vi hem :P

Lordag: Today okte jag o shoppa det sista som skulle shoppas! Po kvellen okte vi hem till Lana o idag var det ju halloween, so runt 18:00 borjade alla barn komma, o sega trick or treat :P hihiih soklart hade vi 948593485 kg godis som skulle go ot barnen, men jag gick o nappade hela tin :p
Po kvellen okte vi till en rotten fest, det va inte frescht der, som tur var vi bara der 1 timme o folket va eckliga ockso.. bleh nu vet jag att jag tkkr inte om klubbar for den her festen va po en klubb, utan jag tkkr mer om hotell elr fin lokal, po en klubb blir det bara att alla dricker...
Anyway det va tevling der ockso, hah min kusins kompis vann her ockso :P hon hade klett ut sig till ett blobarstrad, haha typ lila ballonger o massa lov po sig :P hon va gullig!! hon fick 250 $ :P
Senare drog vi hem o tittade po tv o kekade massa gotti gott!

Sondag & Mondag: Borjade packa o fixa det sista innan jag skulle hem. gick till praktiken po mondag men satt i deras bibliotek vid datorn o skrev massa saker..

Tisdag: kl e 15:23, kl 16:00 moste vi till flygplatsen, mitt plan oker 18:30.. kommer sakna allt o alla her!!!!!1 praktiken o barnen kommer jag sakna mest! wiiih praktiken 2009 har varit otrolig, det har varit upp & ner.. men jag har lert mig massor, man uppskattar saker som man inte gjorde der hemma.. Har lert mig massa engelska ord ockso :P seger vi do :P
hiihiiih.. hoppas flyget o allt gor bra hem!
See you in Sweden!



I'm thinking....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar