17-02-10

heeeeeej!
sitter här med mina Shakespeare böcker, tror att vi ska ngt slags läxförhör, så jag pluggar inför de!
Det va kul igår hemma hos emma, jag sov dock hela kvällen typ, medan de andra kollade på sagan om ringen, ettan å tvåan i sträck, aså jag är inte gjord för sådana filmer, har svårt att tycka om dem. Nej det är inte för att jag e dum och inte förstår, jag förstår de, men dt är bara det att jag har inte sån sorts smak av filmer, + att jag kan inte sitta still i 3 timmar å kolla på en ring :p high school filmer är min smak av filmer!! :D hihi
anyway vi beställde pizza, jag beställde kebabpizza, yammmi, å så åt vi godis o chips på kvällen, bleeh ingen borstade tänderna förutom jag :P hehe undra varför? för att de andra kollade på filmen och jag tog på pyjamas och ba godnatt allihoppa nu ska jag sova! :D aah både sanne o björn va vaken hela natten, fast de sov i samma säng som mig å amanda, å de bablade hela natten också, men jag å amanda kunde sova ändå, runt 9 på morgonen dagen därpå åt vi frukost :P runt 11 tiden åkte jag hem och så sov jag en stund o sen åkte jag till hemspråk. ååå therese sa att hon kanske också ska börja i Luleå!! jag blev skitglad!! :D jag vill verkligen börja där!!
nej nu måste jag fortsätta plugga en stund o sedan sova!!

everything is so up and down right now... nothing is the same...i dont know whats wrong with me.. why is it like this?.. i dont know why i have this feeling.. sooo many things are in my mind.. I wanna pray to God... allahomi slahi sadri, wa siri omri, wahl okdetana wa senni... inshalla..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar