04-09-10

Holaaaaaah!
Weeiiii, de va välkomstfest igår på Nöjesfabriken för alla studenter i karlstad. Kvällen blev rolii för man hade bra sällskap! :D De va jag, Ramona, Gladyysss o Anna! ;) först var de förfest på frödingshöjd 7 typ längre bit bort än vart jag bor, i en studentkorridor å sen åkte vi dit klockan 8a för att slippa stå i kö, men gud va stort dt va :O De fanns typ lekland för småbarn, (disco)bowling, 3 dansgolv, en scen, 4 barer, o MAT fanns också men gissa va dt billigaste man kunde köpa som man kunde äta va? Soppa... Soppa för 120:- och sen fanns de kycklingsandwitch för 149:- och typ tacotallrik för 200:- alltså sjukt :p o typ tillbehörerna kostade 40:- typ SÅS och extra bröd o grejer :p så aa vi fick svälta hellre att betala så mkt :p
Men annars dansade vi hela kvällen, å Mange smitch o Oskar lindros va där och uppträdde. Å så åkte vi hem med bussen tillsammans med jättemånga andra studenter som bor på samma ställe :)
Idag skulle vi haft brännbollstunering men jag tror att alla var nog för trötta för de :p men just nu känns som att karlstad är rätt för mig! jag trivs jättebra, har jättebra grannar i studentkorridoren och universitet är perfekt :p typ som abb industrigymnasium fast större!


nej nu ska jag städa mitt rum o äta frukooozt o så måste ja åka och handla idag :p byebye !! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar