Hej...

Idag fick jag reda på min OMTENTA i värme och strömningslära, jag fick 31,5 å det va en 4:a. 33 poäng vad en 5:a, så jag var otroligt nära en femma!! å förra gången fick jag underkänd... hehe så jag klarade :D
Hur som helst så åkte jag å tränade nyss, Core, det va asbra träning för rumpa, mage och rygg å gymmade!
ÅÅÅÅÅååå bästa av allt så är det tisdag = GOSSIP GIRL! :D :D :D yeyyyy :D

Snart ska jag duscha å äta god mat o titta :)
Dagens tips: Ett tips till de som vill träna hemma och inte orkar åka till gym. Sök på 8 minutes abs på youtube å följ klippet! Bästa träningen om man vill ha magmuskler! å jag skojar inte om man gör det varje dag (ENDAST 8 minuter) så kommer man märke o SE skillnad :D

4 kommentarer:

  1. Jag och Tobbe gör 8 minute abs typ varje dag!! :D :D BÄSTA TRÄNINGEN!!! hihihi <3

    SvaraRadera
  2. Och GRATTIIIIS till tentan också bääästis!! Du är BÄST! <3 <3 :D

    SvaraRadera
  3. Anne Sofie: Gör ni? Åwh va duktiga ni är! Grymt bra träning o det bästa är att man märker skillnad! Taaack bästiiiis! Taack du är mer bäst hihi!! ÅÅÅ LYCKA TILL PÅ DIN TENTA OXÅ! jag vet att du kommer klara det för du är bäst på att plugga! 398849384 sidor sammanfattning! love <3 <3

    SvaraRadera
  4. Jaaaa :D :D hihihi jag veet!! :O :O FETT BRA träning! man får vääärsta träningsvärk i maaagennn :] :] men jag älskar träingsvärk!! det är så skönt, för då vet man att man har varit duktiiig! haha :D AAAW taaaack bästa bästa!! <3 <3 hahaha ellerhuuur 25657679876543 sidor sammanfattning! hahahahaa :] Miss and love you <3 <3

    SvaraRadera