Tough Love


Vi har precis tittat klart på 12 avsnitt från Tough Love. Det var spännande, för vissa slutade det lyckligt o andra inte. Vi har definitivt lärt oss massor!
Å kärlek är inte lätt... you think you want a type of guy men det kanske inte är så... jag tror att om killen är rätt för dig så ska du må bra. En tjej från tough love gillade bad boys... hon gillade killar med mörkt hår o mörka ögon.. o han ska kunna defend him self, tyckte hon.
Å i ett avsnitt blev hon ihopparad med en blond kille, blåa ögon o inte alls badboy.. hon var med honom en hel helg å än idag kunde hon inte glömma den helgen för den var så underbar. Hon trodde hon gillade badboys tills hon träffade ngn som inte alls var hennes typ. Jag tror att när man söker ett förhållande eller dejtar någon ska man nog inte fastna för sin typ.. att nej han e inte på det sättet och han gör inte så, därför ska jag inte gilla honom.
Du ska först å främst vara öppen för förslag å kanske inte ta vem som helst heller.. men du måste iallafall må bra med personen, det tycker jag är viktigt! Det behöver inte vara spänning mellan er.. efter ett tag försvinner spänningen men så länge ni kan umgås som "vänner" å kunna prata och ha en konversation och FRÄMST göra roliga saker ihop så att ni mår bra så tycker jag att det är ett bra förhållande!

The Notebook!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar