Bodypump + 4km

Miiiin älskling har äntligen released en NY låt!

Far East Movement ft Justin Bieber - Live My Life

Jag körde bodypump igår, det va asbra träning å gick på rullbandet 4 km , å idag har jag en feeeet träningsvärk!
Sitter just nu å pluggar hållfasthetslära, medan det är top model på tv!! :p men jag ska titta på gossip girl ikväll så jag ska belöna mig själv lite!
Ida har det förövrigt varit 12+ så himla sköööönt! jag hoppas det håller i sig nu :)

Å jag vet att man kanske inte ska göra det här, men jag vill bara Tacka Gud föör det han har gett mig den senaste tiden... I couldn't believe it och jag är så chockad över vad som händer.. jag skriver det på min blogg för jag vill läsa senare när jag blir äldre.. Tack guuud för det du ger mig... jag är så tackkkksaamm åå jag trodde aldrig att mina bön skulle nå fram!! <3 .. trust god is the most reliable trust in the world...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar