heeeej. siter i bussen nu påväg till stockholm.Skulle ha åkt tåg egentligen men såklart smsar sj och säger att tåget är inställt så det finns ersättningsbuss istället o som tur va så sa min vän Lina men du måste kolla upp när du e framme i stockholm så du inte missar båten! justeee tänker jag, måste ju va framme innan kl 18:00 för då åker vår färja. Tuuur att bussen kommer vara framme i Stockholm ca 17:00 så därifrån tar jag en taxi så jag inte missar färjan. Det ska nog gå bra. sitter just nu i bussen nu bredvid en jättesöt kvinna s jag pratde med lite. Jmmag längtar tills jg e framme, så jag kan äta min kycklingmacka som jag lagade igår. En kycklingmacka med curryröra i en baguette. Det är mycke billigare att göra än att köpa. ingredienserna är: * turkiskt yoghurt * lätt majonäs * mango chautney * stekt kycklingbitar av file o krydda med curry * masssa curry, salt och peppar krydda och ingredienserna hälls så mycket man vill utifrån smak. men det är viktigt att kyckling svalnar innan man häller i det i turkiskt yogurht blandningen :):)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar