Valborgsfirande

är något jag inte förstår....

Jag har själv aldrig FIRAT valborg, det är inte riktigt en högtid som jag VILL fira heller... aldrig druckit o kmr aldrig dricka heller..
Men det enda alla gör idag är att sätta sig på en park och vadå DRICKA? So redicilous..
Jag ska ialf till Gubbholmen å där ska alla dricka men jag ska dricka saft :) hihihi nej men man får väl umgås och ha "picknick" enligt mig.. i dont know.
Jag har aldrig tyckt om alkohol.. Whats the point?
Det förstör kroppen på massa olika sätt, man kan gå upp i vikt, du dricker och du kan bli FULL och nästa dag mår du INTE bra och folk dricker och inte har ngn kontroll över sig... gör saker som de inte minns dagen efter.
jag tycker att de inte finns något positivt med de.. jag har hört att det kan vara KUL om man bli LITE full men hur ofta blir man lite full så att det blir SKÖNT? heh..... är inte arg men jag tycker bara alkohol är något onödigt... heh men jag respekterar folk som dricker för jag vill att de ska respektera mig tillbaka.

Pappa sa en bra sak till mig.
Jag: Pappa jag vill smaka på akohol.
Pappa: Varför vill du det?
Jag: Jag vill bara smaka och se hur det känns att bli full.
Pappa: Om du smaka lite kommer du inte bli full, och då är det ens ONÖDIGT att smaka lite. O vad är poängen med att bli full?
Jag: finns ingen poäng egentligen...
 https://encrypted-tbn1.google.com/images?q=tbn:ANd9GcSKb7hHNCHMU_lrbBRx9hvv4S3WmIUtAK41i6HL4YF-JhLIueH8

Så jag avstår från alkohol först o främst för religionsskäl OCH för att dt är ONÖDIGT för jag tjänar ingenting på de...

men alla gör som de vill ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar