Vart är du?

vart är du? vart är du? - snälla kom tillbaka,
hur länge ska du vara borta?
saknaden är stor att det gör det ont
tankarna far bort, ibland känns det som du aldrig kommer tillbaka

du finns där, men du gömmer dig
innerst inne vet jag du kommer tillbaka
vid rätt tillfälle, frågan är när
jag får inte förstöra något, annars försvinner du
liten gnista kommer och ger mig försmak
dock aldrig så att jag får hela,
den kryper tillbaka men inte till sitt ordinare plats,

jag är beroende av din existens, utan dig är jag tom,
du är så stark och du tar över min själv

jag väntar på den natten när du har lagt din sista pusselbit på plats,
jag behöver dig för att få min drog, min energi, o glädje
allting är så halvdant just nu, vill få det fullt ut,
kan inte, går inte utan din existens,
när kommer du, jag lovar att uppskatta dig denna gång..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar