ANNESOFIE, It's all about you.

Ligger hemma hos världens bästa vän, Annesofie, ska på Armadamässan imon! Exjobb nästa, de e nära mållinjen nu, kan inte förstå att utbildningen tar slut snart! Längtar!
Anyway; ville bara skriva ett kort inlägg till min bästa vän.

TACK för att du finns i mitt liv.
Allt började med att vi sågs i Vallbyskolan när vi gick i 6an, vi stod o pratade om att vi båda skulle börja i skiljeboskolan. Vi hann dock inte riktigt lära känna varandra för det var snart sommarlov.
När skolan började igen i september så tilldelar de klasserna och av ren slump hamnar vi i SAMMA klass. Jag kommer ihåg; det var Ida, Maggan, Ella, Fredrik, Sanna, Nicco, Rojhat och Jocke som gick i vår klass. Så sjukt att vi hamnade i samma klass, men dagarna gick o vi började prata mer o mer och det kändes som en trygghet att få ha dig i min klass för jag kände inte de andra.
Vi blev tilldelade skåp och vi tog exakt bredvid varandra. Redan efter första veckan följde jag med dig till busshållsplatsen. Du tog alltid bussen från vallby till skiljebo. Så himla duktig! & de va för ridnings-inriktningen du valde det!
Efter alla kurser och tid vi tillbringade tillsammans vi skapade så SJUKA minnen. Jag ska försöka berätta de jag kmr ihåg. Allt började med att vi hade kodord för allt o alla. 100%,99%,0%,lås,ögon,kinder. Dessa ord betydde mycke för oss. Vi började även skriva på suddet på matteprovet för och skicka till varandra. Tillslut blev vi tillsagda att inte prata o sitta bredvid varandra! Haha. OCH?!? tänkte vi. Dagarna gick och vi skulle ha våran första praktik. Vi valde kalle på spången. Vi gjorde kaos, brände nästan upp stället. Och?!? Vem fan bryr sig?!? tänkte vi. Vem fan bryr sig om vad alla människor tycker? Vi var så lyckliga o skrattade tills de gjorde ont i magen.
Vi hade även tjejkvällar med jättefina tjejer där skräckfilm med annesofies ramsa efteråt var vår höjdpunkt! Vi fortsatte högstadiet med att ha praktik på MQ, då fortsatte vi vår resa o äventyr med galenheter. Det fortsatte även med att vänner blev avensjuka på vår vänskap. Fortfarande är det så. Men vi klarar detta tillsammans, du och jag.
I alla fall efter högstadiet skiljdes vi åt för vi började på olika gymnasium. Detta hindrade inte vår vänskap. Utan den blev starkare. Jag kommer ihåg på en av dina födelsedagar så gav jag dig en present och frågade om du ville bli min bästis.
När vi bytte gymnasiun visst umgicks vi mindre men våra telefonsamtal var aldrig under 2 timmar. Våra föräldrar blev alltid arga för att telefonen var alltid upptagen. Våran vänskap blir bara starka av det vi har gått igenom.
Jag glömmer aldrig de dagarna du har ställt upp för mig funnits där för mig när ja har behövt en hand. Du har alltid funnits där för mig. Jag kan inte vara mer tacksam över en sån vän som dig. DU gör mig galen och blown away. Den godhjärtade hjärtat du har. Folk borde få köpa en liten bit från dig. Du vill alltid människors bästa, gör inget för att såra någon elr ngn illa. Du har alltid varit på min sida även fast de har varit mitt fel, det är det jag kallar en bästa vän. Tack för du ALLTID finns där för mig och då menar jag ALLTID! Även de dagarna jag har pushat iväg dig har du alltid varit där.
Jag glömmer aldrig våra stockholm-shopping-dagar-helger, kollat 10avsnitt danmarks paradisehotel med en hel dags städning på det.
Din energi o värme fyller min kropp med kärlek och jag kan inte tänka mig en bättre vän än dig. Jag älskar dig nu idag imorgon o föralltid. Lämna aldrig mig. Du är bäst, det vet du redan!

Best regards,
Din bästa vän

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar