Shululululu!!

Tisdag: ennu en dag po jobbet ;), just nu e klockan 7;25 & jag moste venta tills kl 8:30 for att borja lektionen. Fryyyyyser as hell just nu... so himla kallt, bode i bilen, i skolan, o overallt.. saknar min varmflekt som jag och mamma delade po hemma <3
idag har jag forst lektion fron 8:30 - 12:40 och sen lunch 12:40 - 13:10 , sen lektion 13:10 till 15:10. Efter det kl 16;00 har jag exercise med lararna i en timme. Senare ska vi nog handla i deras big size ICA Maxi.
Jag moste sova tidigt idag for att min faster vecker mig kl. 05:30 varje morgon, hon e so cute, hon let mig sova typ 30 minuter extra idag :p
och so fort jag kommer hem moste jag ta po mig min stora feta jacka! som jag inte fryser av! saknar alla der hemma!!!! <3<3<3
moste nog go nu! bye (k)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar