Rob Bourne - Inga tvivel


Rob Bourne - Inga tvivel
Det finns inga tvivel du är den jag vill ha det finns ingen tvekan baby jag var din från start men nu finns du inte kvar baby du är det bästa kom tillbaks men nu finns du inte kvar hon var den fina söta kärleksfulla tjejen första blicken den var klar å jag stod på scenen åååh, jag måste fråga henne tusentals i publiken jag svär såg du henne vi bråkade, vi löste det vi gjorde allt tillsammans du ringde mig jag ringde dig vi förlät varandra våran framtid var helt underskriven å klar tänkte shit å att vi skulle bli ett par men varför ska det bli såhära åh na nej nej nej nej nej vi kom så himla fucking nära åh na nej nej nej nej nej men varför lurade du mig du lurade mig så himla hårt jag var den där oskyldiga jag fanns där med support det finns inga tvivel den jag vill ha det finns inga tvivel baby jag va din från start men nu finns du inte kvar baby du är den bästa kom tillbaks men nu finns du inte kvar jag minns dagen då allting kom fram hon jagar efter para något jag ej kunde bevara besvara eller förklara grabbarna brukar varna mig dom varna mig dom varna mig hon fucking blåste mig så hårt hon lura mig hon lura mig så himla synd så himla synd men ändå är det helt okej för hon e topp kvalite så himla kattig du är den jag behöver svär på mamma det är helt över för du vill ha mig å jag vill ha dig så låt oss komma till varandra det finns inga tvivel du är den jag vill ha det finns inga tvekan baby jag var din från start men nu finns du inte kvar baby du är den bästa kom tillbaks men nu finns du inte kvar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar