13-02-10

Tjeena! :D
Idag morgon åkte jag och Sanne till loppis, vi skulle försöka få lite saker sålt :p hehe det va hur roligt som helst! vi fick 1 och ett halv bord att dela på, vi lade upp alla våra grejjer och det kom så skumma folk dit som köpte! Jag tjänade ihop runt 1000 kr och sanne runt 500 kr :D hur bra som helst!
haha det va så kul för att det kom en kvinna som ville köpa kryddburkar, ni vet de här burkarna som det står vitlöt, curry, salt, svartpeppar osv. aah och så tog hon upp en av de och läste på kryddan hon ba huuh? kanel??? jag haaaar ingen kanel! HAHA aså dt va så roligt :p låter kanske inte så roligt nu men hon sa de på ett roligt sätt haha :p
när klockan blev 13:30 skrev vi på en skylt ALLT FÖR 10 KR för vi ville få allt sålt.
14:00 ALLT FÖR 5 kr
14:30 ALLT FÖR 2 kr
15:00 loppis stängd fått slut på allt haha :D till slut gav vi bort en del grejer till en kvinna bredvid oss :P hehe
På kvällen kom några kompisar hit och vi tittade på melodifestivalen, melodi nr 8 gick inte vidare, min favorit :( :p hehe aja får nöja mig med att ettan gick vidare :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar