15-02-10

Hej blogg!!
Den här dagen har varit upp och ner.. Eller den började rätt bra eftersom att inatt så ringde dodie mig och gratta på alla <3 dag, det va gulligt av henne =D Tog på mig kläder och åkte till skolan, fick tillbaka fysik provet, gick inte så jättebra... fick G, men jag har gett upp hoppet om att få VG i fysik B så jag tänker göra så gott jag kan. vet ändå att jag e bra på det men aa...
lite senare fick jag två utskällningar men det löste sig... och det som var roligast på dan var vår filmning till filmprojektet!! så himla roligt!! :D vi gör ju en parodi av filmen Troja i nutid. Ah och det är ju akilles, Paris och massa fler. Jag är Helena men eftersom att det är en parodi ska jag vara Brunette Bella och Akilles ska vara typ Dank ass G, hahaha så roliiigt :p hoppas verkligen att filmen blir bra!!! :D
Snart kommer dadii och ska hämta mig från skolan. Ikväll vill jag göra något roligt, måste betala högskoleprovet!! Jag kanske titta på tv, men det går typ aldrig något bra på tv längre... Hmm kl 20:00 ikväll kanal 5, är det en dokumentär om förbjuden syskonkärlek.. det är mystiskt detdär.. kär i sin egen syster/bror... jag kan förstå på ett sätt ifall en mamma som har en dotter och är skild med sin man, så hittar hon en ny man och han har en son. och sonen och dottern blir kära. det kan man förstå på ett sätt eftersom de aldrig har träffats förut. Men att växa upp med sin egen syster eller bror och sedan bli kär... det känns overkligt och oförstårlig. eller vad tycker ni??

så ska kanske titta på det. och så ska jag plugga lite :)
Take care så länge! kanske uppdaterar senare..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar