15-02-10

Hi again!
tittade på programmet förbjuden syskonkärlek, dt va fetthemskt.. but i knew it, det va ju halvsyskon som blev kära, eftersom att deras föräldrar har träffat en ny osv liksom :p men sen var det en kille som hittade sin biologiska mamma på internet och så träffades de live, och så fick han träffa sina syskon och en av de blev han kär i. Det va jättehemskt för de fick ju inte vara ihop, det är ju incest.
ialf betalade högskoleprovet nu, så 10 april blir det av! den här gången ska jag verkligen ta det på allvar! :)
ooo.. tappade mina lunchkuponger i skolan idag.. eller senaste gången jag hade den var i toaletten eftersom när jag kom till skolan imorse hade jag med mig väskan in och jag såg den sist där så aa tydligen någon som har tagit den eller städerskan har slängt den.. dont know what to do.. men ialf
imorgon är det tisdag å vi har kemi sedan religion, och på onsdag är det studiedag! :D

måste bara säga att det är så sjukt på facebook. hittade en grupp som hette "vi som har skitfula kompisar", aså hur taskigt är inte det? Vadå vi som har skitfula kompisar? bara för att du tycker han/hon är ful eller? det är säkert någon annan som tycker att hon/han är fin. Dum!! jag skulle aldrig bli medlem i en grupp som den... Jag förstår inte, alla är liksom fina på sitt sätt, tjej/kille/ung/gammal/svart/vit/mulatt/tjock/smal/lång/kort... ja listan kan bli lång... så neeej, du har inte alls skitfula kompisar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar