2011-07-19

Sometimes you just wanna change someones life up and down, cuz I know how better the person will be... I wanna change your life and make a change for you... just dont know where to start.....
I hope god can help you to change it...


anyway.. sorry att dt blir lite sådana inlägg just nu men jag sitter på jobbet just nu å tare lite lungt på rasten.
Det har varit rätt lugn vecka och på fredag är vi lediga eftersom jag jobbar eftermiddagsskift.

Den här helgen har jag varit i Liseberg å i sofias stuga, det var superduper mysigt.
Jag fick åka atmosfear med söta vänner från karlstad å det var europas högsta fritt fall, å man typ dog där uppe .... heh.he...
ialf så körde vår vän Therese, grym förare, å sofias stuga var hur mysig som helst!!

Ah och för tillfället längtar jag asmkt till 14 augusti för då åker ja o sanne till Grekland å jag känner bara att jag behöver en veckas semesterrrrrrrrr!!!!!! å bara göra vad man vill gööööra utan att någon säger åååt eeen what to do.......
meeeen nu ska jag chilla viidare för rasten e sluuuut =)
Ska till amanda o fortsätta med våra skruvar å brickor :P hehe...
pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar