2011-07-20, What are the words if you really don't mean them?

Goddag!
Jag sitter åter härigen på jobbet, jag vill lägga ut lite roliga o fina bilder men det finns typ inga här! o min mobil funkar ju inte så nu har jag typ ingen kamera, men i helgen blir det lite foton!
Ska nämligen till Annesofie och tillbringa helgen hemma hos henne.
På fredagen ska jag även träffa söta Adina som ska komma till Västerås och vi tänkte shoppa lite tillsammans :D
Sen åker vi mot stockholm på eftermiddagen o adina bor ju också i stockholm så det blir bra!

å på fredagen ska jag och annesofie köra på en utgångggg å lördag tänkte vi shoppa i centrala stockholm å på kvällen ska vi ha PARADISE HOTEL marathooon!! fyffffffan vad jag längtar å vad roligt det ska bli att äntligen titta tillsammans för vi tittar alltid var för sig och ringer å pratar om serien. Nu ska vi äntligen titta ihop!
Å på söndag ska vi bara inreda i hennes lääägenhet å fixa o dona :D så det blir riktigt skoj! jag ser framemot helgen faktiskt!

ååååå min gulliga syster har klippt page å det är så jävla snyggt så jag dör!! jag vill också klippa page men jag passar nog inte i det! men min syster gör! snart ska vi lägga upp en bild på henne tkkr jag! :D
aja men jag ska gå nu!! hejsvejjss!! :D

1 kommentar:

  1. åååååååååååååååååhwwww!!! <3<3<3<3 JAG LÄNGTAR OCKSÅ FETT MYCKETTTT!! Det ska blii så rooligt!! :D:D Och jag börjar få abstinens efter Paradise nuu............ VILL KOLLA MED DIIIIG!!<3<3 hihihi! Meeen hoppas att det har gått bra på jobbet idag bästis! Vii ses imorgon:D:D:D LOVE<3<3

    SvaraRadera