Lezziiiiiiiiiii

Hiii everyone!
Jag kom hem från polen igår, från min syster, det var väldigt väldigt roligt! jag shoppade lite där, köpte en pälsväst, tre tröjor/linnen, 2 par skor, 2 bashögtalare, å underkläder å lite annat smått och gott till mig. ALLTING ÄR SÅ BILLIGT DÄR! kläder,mat,skor, allt du kan tänka dig!
men det som är trist är deras sätt att bo, de har inget badrum i sina rum utan det är i korridoren och då menar jag dusch OCKSÅ, å det är kanske 9 personer som delar på duschen, tjejer och killar. heh.. men de vänjer sig och man lär liksom känna sin korridor. Men annars är allting bra där, fattigt land dock, men man åker taxi överallt där!! de e ganska skönt ;D
Just nu lyssnar jag på den här låten; http://www.youtube.com/watch?v=KaVnA88oNTg&feature=related

å saknar min älskade vän dodie!!!!! <3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar