Hallå där!

Kom nyss hem från gymmet, det var ruuuliiigt. Körde först ett zumba pass å sen blev det gym med olika övningar.
Det är skönt att komma igång med träning och man mår mycket bättre, e inte lika trött samt äter man bättre!
Jag var och handlade idag på bergvik (ett stort köpcenter) handlade 30 st ägg!!!! hehe + träningsbyxor å ett svart sport bh från intersport.

Dagens tips: försök äta DIREKT efter din träning, så fort som möjligt, vänta inte med att först duscha o laga mat o sen äta.... om du ska hem å duscha o laga mat så det är det bästa tipset att dricka PROTEIN SHAKE direkt efter träningen, och NEJ för tjejer som är rädda att få överdrivet med muskler... det får man inte av protein shake... Jag var också rädd för det i början men jag blir bara glad av att se att jag får lite muskler av min träning.. jag hatar nämligen o träna o inte se resultat!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar