Justin Bieber

Jag måste bara berätta om min 20-års födelsedag! Jag kom just hem från skolan runt åtta tiden på kvällen å skulle precis sätta mig ner vid datorn för att tacka alla som hade skrivit grattis på facebook.
Å plöstligt hör jag något från mitt fönster... å ja tittar ut, så står mina underbara vänner där och sjunger för mig... så jag öppnade porten för de å de kom in till mitt stökiga rum.. så de grattade mig och jag blev super glad!!
Å inte nog med det... utan jag fick presenter också! jag fick en veckorevyn tidning till mitt badrum ;) å godis å typ en lång pappersrulle, som inslagspapper typ, så jag tittade konstigt å undrade är det verkligen presentpapper?? Å jag börjar först ta av den genomskinliga plasten som sitter på och senare så ser jag något blått och sedan rullar jag ner och ser att det står en text.. å en bild... GISSSAAA VEMM????
Juuuuuusstiiiiiiiiiiiiiiiiin biiiieeebberr stååååår det!!!!!!!!!!!! åååååååååwh va gladdddddddd jag blev!!!!!!! jag blev så glad att jag bara hoppade och skuttade ooo det va sååå roooligt!!!!!!!!!!! Jag hade länge önskat mig det men faktiskt aldrig sagt det till någon utan det fanns bara en tanke där å det var så oväntat!!! hur som helst så var det nog en av de bästa presenterna jag någonsin fått!!! Av mina underbara vänner som överaskar mig sådär!!


Så nu sitter affischen på min vägg här i mitt rum :D!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar