100e inlägget!

olllaaaaaa.. !! Det här är mitt hundrade inlägg! va kul!:D sitter hos anna just nu å tittar på film. Den heter magiska leksaksaffären, tydligen är den inte så rolig eftersom jag sitter här vid datorn och bloggar! O idag lyckades jag göra mej illa... jag försökte sätta upp min spegel, så jag ställer på min köksstol som är lite vinglig, för att kunna få kraft för att skruva in en skruv. Och när skruven snart åker in så halkade jag med stolen å får ryggstödet mellan benen... Det var inte skönt!! Å nu haltar jag och kan inte cykla t ex... AJ! Anyway, det var roligt igår! Det var bästa musiken!!!! Å min favoritlåt.... J to the Bieber - baby!!!!!! jag blev så glaaaaad! å DJ:n var grym, han började spela en låt och så gick det kanske 30 sekunder av låten och så stoppade han och började spela om låten från början?!? Det va coolt för jag har inte hört ngn annan göra så förut, men det var roligt att vara där med vännerna, å efter festen åkte vi hem till min vän och åt mat hos henne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar