Heeeej

Har haft lektion idag, 8 - 12, å skämt ut mig bl a... Vi sitter i ett litet klassrum fullt med studenter, å läraren står där framme och föreläser, å det är rätt tråkigt... så jag tar upp min mobil för att skicka ett sms.. och så kommer jag åt knappen på min touch mobil: åå det börjar spelar JÄTTEHÖÖÖGT mussiiikk!! oooherregud så jag försökker stänga av/ sänka och jag trycker på alla knappar men det laggar och alla tittar på mig...
aah å tillslut lyckades jag trycka på stopp knappen, TUR.. för det kändes som en evighet!!!

Efter skolan åker jag hem å åker till stan med några vänner, köpte bara 3 saker, hihi foundation lancome, läppstift lancome o isadora mascara! det var super rea på Åhlens!!! :)

ååjuste å ikväll ska vi nog ut :) Vi ska till Tempel där de kommer spela vår favorit musik, reggeaton, jag ser framemot låtarna!!
E dock inte alls på humör just nu... e bara irriterad å vill ta ut min aggression... jag hoppas jag blir bättre snart.. ska försöka vila lite nu...


Här är lite bilder från igår.. vi var nämligen på branchkvällen å åt buffé :)
Å så fanns det de som sov innan branchkvällen ens hade börjat!
här försöker vi lyssna och svara på JA och NEJ frågor!! hehe

Lina och jag, lägg märke till Linas blååååa ögon! :D

Gwladys, Lina och Lezi

Jag, som försöker? vet inte vad jag gör riktigt!

älskade verkligen min skjorta från Vila igår, egentligen ska man göra en rosett av de svarta banden som hänger ner, men det va snyggt att ha de nere ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar