H to the E to the J

Tränat armar idag med Anna, we worked out!!! Å nu befinner jag mig hos Lina å käkade sparrissoppa å knäckebröd å tittade på Top model!
Nu så har Anna kommit hit också, nu så spelar de Donkey Kong å lyssnar på Jhonossi :D De är så duktiga så jag tittar hellre på!!!
Dagen har bestått mestadels av föreläsning och plugg....... längtar tills jag blir klar så jag kan åka utomlands och leva livet typ känna av känslan att man äntligen är klar!!!!! Känns som att hoppa på universitet efter studenten är lite utmaning för man kan lätt bli skoltrött...
Jag tror samtidigt inte jag skulle kunna ta ett år ledigt, för det är en stor fördel att ha saker och ting färskt i minnet, t ex matte och fysiiik.. man kan lätt glömma bort alla formler och matten t ex med integraler m.m...

Nu ska jag nog gå ner till de å sen hem till my lonely bed.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar