Nu lever jag igen!

rubriken säger allt... har inte varit människa i snart två veckor, har pluggat ihjäl mig till 2 tentor som ÄNTLIGEN är över! Hur mycket man än pluggar så lönar det sig inte.. ingen av tentorna gick bra.. den i tisdags förstår jag för det va hållfasthetslära å det är SVÅRT! men den idag?! jag trodde jag kunde allt men så är provet FETTsvårt :S åwh! Aja ska inte uttråka med hur mina tentor gick, hoppas era har gått bättre :) sen vet man ju inte hur det har gått sen när läraren rättar.

Okej nu till något roligare! På tisdag åker jag hem till västerås!! Äntligen till familjen igen fan va roligt! :D
Å jag har bokat 4 körlektioner så jag kan börja me det igen, och så har jag bestämt mig att jag INTE ska sommarjobba i sommar, har nämligen tackat nej till sommarjobb pga viiila :p behöver vila i sommar tror jag :p

Å min älskling har gjort en ny låt, boyfriend heter, älskar den... lyssna här http://www.youtube.com/watch?v=V5USnAacXZA
Han tänkte att låten ska vara till lite äldre fans och han ville ha en låt med en ny sound, lite justin timberlake..

Tvättar, städar, diskar, plockar undan, dammsuger och tvättar badrummet nu :)
Å imorgon blir det hit the ciiity!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar