Justin biebers mamma!

Jag har lyssnat på låten justin bieber - turn to you typ 848 ggr och jag kan inte sluta lyssna heller!
Jag beundrar honom verkligen för den låten, i och med det som har hänt hans mamma och vad hans mamma har gjort för justin bieber är helt galet!
Justin biebers mamma tänkte ta självmord och hamnade på en gata framför en lastbil men hon lyckades komma undan genom att bara få skador o hamna på sjukhus. På sjukhuset kom ingen och hälsade på henne för att hon hade ingen som stod henne nära varken familj eller vänner, så dt slutade med att en man kom från kyrkan och gav henne en ros, hon tog emot rosen och frågade varför han just hade kommit och gett henne rosen?
han sa att den här rosen är från Gud, gud har kommit och skänkt den här rosen till dig!
Hon ba men jag är ingen ros? jag tar droger, jag dricker och är en ond människa och jag vill bara ta självmord nu! Killen sa att hon måste öppna upp sitt hjärta och låta gud komma in.
hon förstod inte riktigt vad han menade men efter han hade gått så började hon prata med sig själv och började prata med gud och sa: Gud om du verkligen verkligen verkligen finns så hjälp mig! hjälp mig att ta mig igenom det här, "God if you really exsist so please live my life for me because i cant" så hela hennes hjärta började skaka och hon kände rysningar och dagen efter hörde hon av sig till den där mannen så han gav henne en bibel och bad henne läsa den så hon började gå till kyrkan och bad. Tillslut minskade hon droger och allt som hade med det och göra.
En dag träffade hon en man och hon blev ihop med honom.. hon blev gravid och det slutade med att hon minskade sina besök till kyrkan och istället började med dåliga saker igen, så när Justin föddes och blev 9 månader lämnade justins pappa henne så hon fick ta hand om justin ensam.. de hade varken mat eller kläder eller någonstans att sova.. men hon kämpade och bad och fick hjälp av gud.. så genom guds styrka klarade hon igenom hans barndom så... look what happened?? idag har han mer än bara någonstans att sova!
Så ge aldrig upp vad än det är! gud hjälper dig alltid!

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar