I'm bringing sexy back

i'm back.. Its been a long time ago men jag är finaly here =)

Mitt liv består av massa plugg just nu, och jag har tänt massa ljus och lyssnar på relax music och försöker koncentrera mig på mitt plugg. Nästa vecka har jag ett muntligt förhör på metaller på ENGELSKA och jag är rätt nervös för jag har aldrig haft det så vi får se hur det går.
- Annars så rullar livet på som vanligt.. jag har fyllt hela 21 år.. känner mig rätt stor men jag kan inte fatta det ibland.. och ibland känns det som att jag inte riktigt hinner med dagarna. Jag hinner inte med.. jag önskade jag hade fler tid på dygnet.. men det är sånt man får ta! försöka vara lite mer flexibel kanske?
Anyway nu ska ja återgå till plugget och fortsätta läsa om Koppar, vi hörs! =)


En bild från en stavlabb vi gjorde, mätte egenvinkelfrekvensen med ett stroboskop!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar