Vilken värld vi lever i...

.. precis som rubriken lyder.. vad är det för värld vi lever i? Det är 2012 och världen är så himla konstig just nu.
Jag trodde aldrig att data/media skulle vara så stort. Vi förbrukar minst 3 h per dag med telefonen elr datorn. Jag gillar inte principen som vi lever idag... det är alldeles för bekvämt och det känns som att man inte behöver anstränga sig för något längre..

2012 .. en OSÄKER värld... folk blir numera lyckligare att få gratulationer på facebook än live och blir lyckliga att få en like på instagram.. Det är så oerhört sjukt!
nu säger jag inte att hela världen och alla människor är så, men de flesta som bor i i-länderna är så.. Jag kan inte fatta dethär!
Jag vill inte att världen ska vara på den här vägen... jag vill att människor ska bry sig om inre egenskaper än bara utseendet, men det går inte att stoppa den här utvecklingen för det känns som att människor bara skapar nya siter för att träffas. Folk träffas på fb/nätdejter.. visst det är oerhört bra men det har sina nackdelar.. jag önskade att vi kunde vara mer sociala live än att sitta bakom en dataskärm elr telefon och skriva massa... Its crazy!!
haha låter som världens tjurpuppa men jag vill bara att världen ska sluta vara så YTLIG för det ger oss inget... jag vill att människor ska bry sig om egenskaperna man har oxå...

BYE! ska plugga nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar