11-02-2010

Hej...
inte så bra dag idag.. varit irriterad hela dagen.. hoppas att den blir bättre ikväll... längtar till familjen så himla mycket.
oh.. jag förstår inte hur VISSA vänner kan svika en så himla mycket, kul... kul att gå bakom ryggen på någon och viska massa saker, vänta bara tills det kommer hända just DIG, idiot! Hur mycket man än gör och försöker så får man inget för det. Jag vet att det är pga att du är ******, men ändå det finns andra som är det men inte så mycket som dig.
Det är t.ex. som i klassrummet när läraren lär ut till eleverna, och det är på provresultatet man ser vilka som har engagerad sig och verkligen brytt sig och har fått bra. och så finns de andra som har inte alls brytt sig. Varför? Varför ska man ens försöka lära ut till de som inte vill lära sig? det förstör bara för de andra? samma sak iprincip.

Aja nog om det. min syster hälsade på i skolan idag, trevligt förutom att hon inte fatta någonting av vår projektarbete och sånt :p hehe.
det är faktiskt SKÖNT att skriva av sig ibland, även fast ingen läser ens blogg så känns det bra att bara skriva av sig lite..
:) hihi! jag längtar så mycket till studenten, jag vill klara av ABB Industrigymnasium och sedan ha ett skönt sommarlov med massa sol och bad och kanske jobba eventuellt och framförallt önskar jag att jag kommer in på maskinteknik i Luleå!!!!!! Inshalla!!! jag vill så hemskt gärna börja där!! jag är så taggad!!! först måste jag bara ringa och fråga ut de lite :p Jag älskar när jag vet vad jag vill, it's like a sign that you are confident ;)
Hihi nu ska jag göra klart en rapport som min GRUPP fick IG på, men ingen fara vi ska göra om och få jättebra på den ;)

snart kommer min älskade mammi och hämtar mig och så åker jag hem till min underbara familj :)

Bye så länge!
(sorry för ett tråkigt inlägg :p)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar