Heäääääj!!

He-he va ofta jag skriver :p men tro mig det kommer att ske en förändring snart.... vänta bara... men ialf ville bara säga att jag hade kemiprov idag, det gick inte alls bra, fast jag har råååååååååååpluggat inför det. Jag pluggade verkligen på allt.. på allt som kunde pluggas på. ändå gick det åt skogen... aja, jag hoppas verkligen jag kan få mvg i kursen ändå!!
Ialf efter all depp efter provet åkte vi hem till amanda o lagade kycklingpaj (L) hehe!! å så snackade vii länge, heh oo nu är jag hemma, lite pissed off... för en sak... men ju starkare jag är desto mindre blir jag påverkad av de.. och jag är stark... så det känns ganska bra ändå..
nu måste ja lägga mig för jag har knappt soviiit inatt, imorgon ska jag o Sanne stå på loppis och sälja saker! hoppas vi tjänar mycket!! :D pusshej!!!!<3
PS. min familj o mina vänner är de bästa som finns!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar