09-03-10

Heeeej! :D
Hur mår ni?? själv mår jag prima! Solen skiner och snön håller på att smälta.
Skolan har börjat och det är endast 95 dagar kvar till studenten. På sportlovet gjorde jag massa roligt :D Jag var på min kompis's förlovningsfest, Medea heter hon. Hon har förlovat sig med en man som heter Toffe och hon har ett barn sedan tidigare förhållande :D
Jag solade solarium en dag med Dodie aka Annesofie :D, dt va jätteskönt å vi hade jättekul på stan också ;D inte för att vi hittade ngnting men vi lyckades dampa på allt å alla ialf :D!
Jag åkte till Stockholm en dag och köpte 2 tröjor från SALT. Jag åkte hem till Dinya och hälsade på hennes babyyy ooo va gullig han var!!!! liten söt unge på 3 månader! <3
På fredag var jag på Shan the man i Västerås med Prosha! haha... vilket skämt :p han va inte alls rolig.... inte för att jag hade höga förväntningar men jag har ju sett hans andra föreställningar och då tänker man att ah men nu kommer han med något nytt skämt, men nej det var samma gamla skämt, typ om iranier, syrianer o mörkhyade :p men det var ändå roligt att se honom!! :D
nu ska jag plugga lite till matte E, prov på torsdayyy!! :D byebye!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar