16-03-10

heeeeej!!
det har varit jättedålig uppdatering på sistone... det är rätt mycket i skolan nu å rätt upptagen med andra saker :p men ialf idag var jag på UF-mässan och jobbade hela dagen. Det var jättekul och se de nervösa uf-företagen som skulle in på bästa säljare intervju. För er som inte vet vad det är, det är som en slags tävling där man går in till en jurygrupp och försöker sälja sin produkt/vara/tjänst till de och om man går vidare går man till en större jurygrupp och sedan kan man vinna pris. Jag var med förra året och då kom jag vidare till den stora jurygruppen men jag blev så nervös att jag stakade upp mig jättemycket så jag vann inte :p men ändå roligt. Jag skulle lätt kunna göra om det igen. jag tror att försäljning är något som jag är rätt bra på :p att övertyga människor att en produkt är bra! :p hhiihi men ialf jätteduktiga elever som hade Uf-företag, alltså man blev ju imponerad!!! hihih
Shit vad många som har vita converse nu för tiden eller nu när det börjar bli vår. Det är mörkblåa jeans eller svarta leggings och lång vit t-shirt och skinnjacka och stor halsduk och converse som gäller ;) byebye!!!! ska käka nu!!!!!! :D:D:D FOOD IN MY HEART(L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar