24-05-10

Heej!
det är alltid lika tråkigt när jag tittar på min blogg o jag inte har skrivit ngt, vet inte varför man aldrig har tiid.. men jag skirver så fort jag har tiid. :D
hoppas ni mår bra!! :) jag är bara jätteskoltröttt har massa plugg o arbeten jag måste göra hela tiden å massa prov!!! för nästa vecka på fredag sätts alla betyg å då måste man göra det nu!! o så har jag blivit förkyld mitt i alltihoppaaa!! och så saknar jag min älskade syster så himla mycket, jag ser fram emot att spendera mycket tid med henne den här sommaren, hela sommaren ska gå åt att jobba å min underbara familj!!!
ajaaa ska kanske berätta lite positiva saker också!! jag tar studenten om mindre än 3 veckor ,känns läskiiigt men en studentfest ska jag nog ha dagen efter hihihi:D
aah o jag hoppas mina vänner o släktingar kan komma för de kommer få festen att bli så bra som möjligt!!! hihi hadesåbra!! nu skaja skriva lite organisation!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar