24-08-10

HEELLOOW!

Kkkkkkarlstad är en härlig stad med härliga människor! Jag älskar universitet och jag trivs hur bra som helst här. Fiiiinns ingenting man direkt kan klaga på, förutom att klockan är 23:14 och det hörs sjukt hög musik typ nerifrån ;O hehe fast de får man leva med när man bor i studentkorridor.
Just nu går jag en förbredande mattekurs som är 3hp, (den ingår inte i själva utbildningen utan är en kurs utanför). Det är bara matte konstant i 8 heldagar. först 2 h föreläsning sen 5 h räkna räkna, wiiiee passar bra för mig som har matte som favoritämne :D!
anyway nog om det :p På torsdag kommer Sanne och hälsar på!!!!!!!!! :D <3<3
Riktiga skolan börjar den 30:e augusti o då börjar även nollningen ;) Att leva såhär ensam i en lägenhet i studentkorridor hade jag aldriiig förväntat mig. Tro mig att bo i studentkorridor är JÄTTEROLIGT, du umgås med nya människor från olika delar av sverige å de är jättetrevliga och lagar mat tillsammans och äter olika sorters maträtter och tittar på idol/fångarna på fortet tillsammans, spelar pingis, handlar och har fest tillsammans! de finns inge bättre studentliv liksom... :D
Jag är också en person som blir inte störd av musik ifall jag ska plugga, men ändå finns det världens bästa pluggställe 5 minuter ifrån, nämligen universitetet!!! Största biblioteket som är typ 3 våningar stort och massa böcker och grupprum! Så där kan man alltid plugga om man vill och universitetet är öppet dygnet runt om man har passerkort :)
Och idag fick vi tillbaka inlämningsuppgiften vi hade i mattekursen, jag fick ett fel å de känns som en dunder skolstart :D;)
Wiiiiiiie studentlivet känns underbart just nu!! o jag vill så gärna att mina kompisar ska komma å hälsa påååååå :D alltid roligt med sällskap :D hihihi

See yaaah

// Lezziiie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar