04-10-10

jag vet att jag e fettseg på att skriva men ibland glömmer jag bort bloggen :p anyway, what should I say?
jag har fyllt år... dt va en jättebra födelsedag med massa underbara vänner som var så gulliga <3 kom och knackade på mig och gav lite presenter o sjöng vid dörren, sen på 12 slaget så sjöng de för mig, och sen sjöng VI för en till tjej som också fyllde år. Jag har aldrig sjungit för någon på min födelsedag, så dt va ballt ;D ialf vi har haft dugga i matten... hm........ dt kunde inte ha gått sämre alltså.. fy, grejen är att jag har förstått ALLT-ing men bara HALVT! aså jag kände igen alla uppgifter men kunde lösa de bara till hälften. och detta leder ju till att jag inte kommer få någon bonuspoäng. För duggan är bara till att få liksom bonuspoäng som man tar med sig sedan till den riktiga tentan och jag får helt enkelt ge järnet på tentan!!! för tills dess så ska jag förstå ALLT-ing HELT! hhe.. I helgen har jag varit på campus, där ngn kille som fyllde år men festen spårade ur o de slutade med att polisen o brandkåren kom.. men ialf så vi drog till stan istället å hade roligt med vännerna!

här kommer some pictures från kvällen ;D













här spårade ur totalt.. de tände eld på en TV som de slängde ut från denna balkong..





























here is my girls :D

















<3












We are the best :D


















Snyyygggaaa Ramona :D







and me!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar