My family.... my family är de bästa människorna som finns! jag vet inte vad jag skulle göra utan de?

pappa... du är bäst.. du är min tvilling.. vi är för lika ibland och jag har fått de mesta från dig! älskar att jag har fått mina mattekunskaper från dig!!!!

mamma... finns inte ord för hur bra du är! jag beundrar dig verkligen!!!!!! Du är så bra mamma!!!!!! jag kan alltid prata om allt och allting med dig! Tack för att du finns mamma, utan dig hade jag aldrig funnits!!

laylan... mina bästa och underbaraste syster... jag älskar att du finns för mig.. du finns alltid för mig och du har aldrig sårat migg..... du är så underbar... jag skulle aldrig klara mig utan dig.. du är en person jag alltid ser upp till.... <3 <3 <3 <3

tack för att ni finns i mitt liv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar