2011-04-09

cchaachaaa bloggen!!!!!!! Leziiiiii här.

hah undra vem som säger så ;)
Nu har vi börjat med två nya kurser, materia och vågfysik/elteknik. Låter gääänska ruulit, men ändå inte för du sitter som frågetecken hela föreläsningen?!

Ialf här kommer lite updates:

- Ska jobba nästan hela sommaren den här sommaren typ 9 veckor. får liiiiite ledigt i början och i slutet, förhoppningsvis blir det en sista minuten någonstans med några vänner men annars sommarjobb är dt som gäller :D
- Har precis haft tenta i mekanik och en mattekurs, väntar på svaren!
- Näst nästa vecka är det påsk och då kommer min mormor som jag inte har träffat på typ 7 år!!!
- Längtar ganska myckkkket till sommaren för att den här sommaren tror jag kommer bli ganska bra!!!
- Jaaag vill ha körkort! men jag ska försöka ta det till hösten, å plugga mycket den här sommaren!
- Tränar ganska mycket nuuuu inför den här sommaren.
- Köpte ett asfint nagellack idag som Liniis tipsade mig om :D
- Saknar min syster otroligt myyyke! <3
- Triiiivs jättebra i Karlstad faktiskt....
- Inga fler updates :D

Catch u later ;) byebye for now





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar