Haaaaaaaaallåååååå där!

Nu är dt såhär att det är den 21 december idag å vi hade vår SISTA föreläsning för i ååååår! äntliiiiiiiiiigen! oohh nannaananannana :D
Okej... nu mer till lite allvar... jaag börjar bli lite nervös nu... om ungefär ett dygn får jag inte äta ngt för att om ett dygn är det torsdag åååå då ska jag operera mig. Jag ska operera mina halsmandlar å dt känns lite läskigt. men jag är stark jag borde klara av det. Men det som skrämmer mig är att vissa som har gjort operationen säger att dt gör jätteont, å i pappret står dt att dt kan göra så ont att dt strålar upp mot öronen... gooshh.. men just nu vill jag bara få dt gjort. Dt gör mig nervös att bara gå runt o vänta på att jag ska operera mig men jag är så glad att mina föräldrar kommer hiit imorn å är med mig här i Karlstad... å så kmmer ja käka jordgubbskräm o glass i ungefär en vecka haha ;) meeeeen nu städar jag mina fina lägenhet o mina underbara kompisar har åkt hem nu å jag saaaknar de SÅ mycket!!!! kommer sakna våra momentssssssss, dee jaan,bing bang telii, cheenoobiiil, dampish, hmm mycket mer!! men nästa år är det ett nytt år och det kommer bli fyllt med nya moments!!!
okiiiiiii å nu ska jag fiiiiiixa lite häär medan jag dunkar musik i högtalarna häär!!
å det ska även bli skönt att åka tillbaka till Västerååååååås! :D men mest av allt har jag saknat min underbara faaaaaamilj å min kära sysssssster!!!!!! luuuv them!! :D <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar