Måndag!

Har varken haft tid eller ork att blogga idag. Har varit i skolan från åtta till åtta och pluggat, och pluggade även ännu mer när jag kom hem! Försöker plugga mycket nu så att jag inte ska ligga efter och att de ska gå bra!

Börjar 13:15 imorgon, rätt skönt, å efter det har jag tänkt plugga med Gwladys och Maryam en stund, stackarna har tenta den här veckan å de tentapluggar!

Nu på onsdag ska de bli spännande, ska nämligen hjälpa barn mellan 8 -12 år med svenska och matte, jag ser verkligen framemot det! har alltid tyckt om matte och vill så gärna hjälpa yngre elever med det för jag känner ibland att jag är rätt duktig på att lära ut, särskilt matte eftersom det är min favorit ämne, och jag skulle vilja prova å se om eleverna också tycker det :O :D

Vet inte om jag håller på och blir sjuk också just nu.. men det känns rätt tungt i huvudet å med det här jeevla väädreeet, jag fryser ihjäl hela tiden, å det är inte som att det är varmare i skolan heller!! Å på Aftonbladet står det:
Högtrycket från Sibirien väller in över Sverige. ”Temperaturen sjunker under hela veckan”, säger Martin Hedberg, meteorolog på klart.se.








Hoppas att ni har haft en trevlig måndag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar