My lovely parents... I wouldn't be here without them!
Jag är så glad och tacksam för mina föräldrars uppfostran å lärdom till mig och min syster. Mina föräldrar har verkligen gjort allt för att vi ska ha det bra, trots att de inte har haft de bra i sina dagar...
Finner inga ord för hur glad och tacksam jag är för de...
Ibland kan vi glömma hur mycket föräldrarna har slitit, jobbat, uppfostrat, tagit hand om oss när vi mått dåligt och gett oss föda när vi behövt det. Jag tror inte jag kan tacka de nog...
Jag får lite press ibland att inte bli lika bra förälder.. men jag får ta nytta och se hur mina föräldrar gjort.
Jag tror det handlar lite också om att göra Gud stolt.. att försöka bli bra förälder ingår lite..
Å jag vill bara att mina föräldrar ska veta att de har gjort verkligen deras bästa för mig och min syster!
God bless them!! <3
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar