De blir varken roliga inlägg eller bilder.. dels för att vädret kamn ta sig någonstans och dels för att jag drunknar i all plugg just nu.... har pluggat från tio på morgonen till två på natten o bara suttit framför böckerna!! KUL! Har tom tagit bort distraktioner såsom facebook och instagram.... känner inte att de bidrar med ngt just nu! Jag har min första tenta i maskinelement nu på tisdag och jag hoppas på det bästa!!!! vi får ta med oss allt till tentan men de gör det bara läskigare för man vet inte vad.som ska komma på tentan! Och så efter dt är det bara 3tentor kvar!!!!!!och 9dagar kvar tils jag får min FÖÖÖÖÖRSTA riktiga sommarlov! Ska bli så skönt att inte göra ngt!!! Okei ville även tipsa som artisten Rita Ora!! hon e rintigt grym allså;)) bebye ska fortsätta plugga lite nu!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar