Hellow there!

Just nu sitter jag vid mitt köksbord och det regnar ute.. (ovanligt)
Jag ska strax bege mig till skolan, har nämligen tenta idag.. och det gör fruktansvärt ont i nacken och hela kroppen.. blivit så STEL pga all jävla plugg dessa veckor.. !
känns som att det enda man tänker på och gör är plugga! menmen ska inte klaga jag har snart gått halva min utbildning och jag har halva kvar!
Sedan är jag officielt Civilingenjörare :D I am going to be the luckiest girl in the world! jag har äntligen ÄNTLIGEN nått mitt mål och nått min dröm det jag alltid velat bli...
Efter det börjar det riktiga livet, mitt liv börjar på riktigt, jag bestämmer själv hur jag ska bygga upp mitt liv och vart jag vill bosätta mig. Jag kommer göra allt för att nå det bästaaa..
AJA :P nog om det!

ska till skolan nu o skriva ut lite papper sedan till tenta salen för att göra tentan! :D Kramar till alla därute! hoppas ni har en underbar dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar