Själen gör ont - made by Lezz

det gör ont,
det gör ont i själen,
du vet det där man inte kan beskriva,
verkligheten är knas,
vill tillbaka till min sagolika dröm,

vem ska jag vända mig till,
såret läker inte,
du finns där men ändå långt bort,
min illusion tar över,
jag känner mig vilse,
jag vill leva i min dröm,

de skadar min själ,
kom och ta mig härifrån,
jag vill fly,
fly från detta elände,
varje dag skrapas såret,























jag vill inte fortsätta resan,
jag vill fylla min själ,


kommer du någonsin tillbaka,
du fick mig att hamna på botten,
jag har rest mig upp,
starkare än någonsin,
stjälen gör ont,
går ej se med blotta ögat,

du gav mig erfarenhet,
jag överlever min resa,
kraften jag har går inte att övervinna
det gör fortfarande ont i själen,
det gör ont!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar