Long time agoo ;)

Tjaaaa tjaaa bloggen ! 
Long time ago !!!!

Jag är tillbaka igen, försvinner ingenstans, det har varit en otroligt bra vårtermin! O jag är redo för sommaren! 

Mycket som har hänt, mycket nytt som har hänt, prövat nya saker, och jag är spänd för vad som väntas i framtiden! 

Har varit i Egypten, Kurdistan och snart åker vi till Turkia! Känns otroligt bra att få resa.
Dubai är det land som ligger next på tur på min lista som jag verkligen vill besöka!

Känner verkligen att livet håller på o vända o går åt rätt håll! Jag är absolut inte där jag vill vara ÄN, men jag är påväg och redo för att ta steget som behövs!

Ibland är det så att livet blir inte alltid som man har tänkt sig, människor som du tror ska exsistera i ditt liv försvinner, & det gäller att fortsätta resan ändå!
Är väldigt nöjd med mitt liv som det ser ut just nu... Men jag har mycket som jag måste göra klart o kämpa för!

Nu på torsdag den 18juni är det Ramadan & då gäller det fasta, i am ready o det ska bli så kul att fira Eid i Turkia. 

Nu ska jag fixa lite i trädgården så vi hörs lite senare :) 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar