Disputation i doktorsavhandling KTH

Hello everyone!

Imorgon ska jag och min handledare Susanne (från exjobbet i Sandvik) till Stockholm, KTH. En kille vid namn Yousef Alipour ska redovisa sin doktorsavhandling.
Han ska disputera för sin avhandling som heter "Furnace Wall Corrosion in a Wood-fired Boiler".

Det ska bli jätteintressant att se hur en disputation för en doktorsavhandling går till. Kanske blir jag nästa doktorand, Lezan Rashid PhD, vi får se imorgon om det verkar något för mig.

Efter det ska vi äta lunch i stockholm, sen ska jag o min bästis Annesofie (aka. Dodie) gå på black Friday, å se ifall vi hittar något, vill shoppa massa smycken!!!!

Snart är det december och nu på söndag är det första advent, (inte för att vi firar) men det är ändå mysigt med jul!!!
Familjen är samlad, äter god mat (kurdisk julbord) haha, kanske får julklappar, har filmkväll, snö, ljus och ännu en gång: umgås med familjen. Det kan inte bli en bättre jul!!!


Have a nice weekend & have a really black friday tomorrow ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar