2013-08-22

Wow, längesen jag skrev här, men I'm back, skriver blogg då och då när man känner för det helt enkelt.
So much things har hänt sen våren.. och nu börjar höstterminen igen.

Sommaren 2013 har bara bestått av jobb, jobbade på Måleriproduktion/ABB, de tillverkar ABB robotar och så skulle min avdelning måla, sätta på dekaler, fetta, skruva samt bättra.
Målningen gjordes av en kille som hette Daniel, och efter det skulle roboten in i 600 graders värme och sedan skulle min avdelning måla lite där han hade missat, sätta på klistermärken typ varning för varm motor osv. Helt okej sommarjobb, dock var det 8 veckor och det har gått så himla fort!

Nu börjar skolan igen och det känns ganska konstigt, vet inte om jag är redo.. men man måste! Jag vill kunna ha ett bra jobb och få mitt examenbevis, det är mitt mål!

Annars har det hänt lite andra saker också men som jag väntar med att skriva på bloggen..

men hoppas ni har haft en underbar och skön sommar! :)

Puss och Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar