Din exsistens

Jag kan inte förstå vad som händer inuti mig,
du finns där ute jag är övertygad om det,
jag tror jag kämpar för din existens,
mitt hjärta blir fylld med glädje när jag vet att du lever,
jag springer en marathon mil som aldrig tar slut,
det som är positivt är att jag ser ljuset,
du står under en solstråle och det bara skiner och lyser om dig,
snälla vad gör jag för fel? ta mig ifrån detta elände
jag vill bara vara i din famn och känna mig trygg igen,
jag älskar dig trots att jag inte mött dig,
hur kan detta vara möjligt?
Jag ser din existens som mitt mål,
det är dit jag vill nå.
Jag längtar tills dagen vi möts,
eller så möts vi aldrig.
vem vet?
Din existens får mig iallafall och vilja fortsätta leva mitt liv...
Och en sak är säkert: du behöver mig lika mycket som jag behöver dig ;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar